Free Image Hosting

Monday, March 10, 2008

bahang pilihanraya....

Salam to all the viewers…hurm..hari ni mcm biasa g praktikal kat pejabat setiuasaha kerajaan negeri perak (SUK) dgn menaiki kereta dgn ayah..(sbb ayah hntr.. :D)…tp hari ni suasana kat kwsn pejabat2 kerajaan nie..(ala2 putrajaya ar kwsn nie..sbb pejabat2 kerajaan negeri sume ada kat jalan panglima bukit gantang wahab nie.. :) )suram gila…mcm ada perintah berkurung je….masa nak smpi pejabat sebelum smpi pejabat ayah (ayah keje kat bgnan persekutuan)…ada sekatan jlnraya..sapa2 yg xde urusan kat pejabat SUK @ pejabat2 kerajaan lain..semua xleh ikut jln nie…sume kena ikut jln alternative lain..almaklumlah…pejabat MB kat bangunan SUk tmpt aku praktikal nie n stlh pilihanraya diumumkan…kerajaan pun dah dibubarkan…so perak xde MB..skrg nie apa yg di risaukan…MB baru dr golongan non-muslim…aku xdelah sokong mana2…tp xmolah negeri nie jd mcm Negara jiran kita..huhuhu..sadis 2…x naklah keadaan yg sedia aman akan jd tungganglanggang…nie hanayalah pendapat peribadi n harap2 pendapat nie x berbau politik…mana tau kot2 nanti ada org k’jaan baca blog nie..karang ke ‘banned’ pulak…hehehe..apa pun..harap kerajaan perak cepat diwujudkan dan harap kerajaan baru nie…x kira siapa yg mentadbir…akan jd kerajaan yg lbh baik dari kerajaan yg dulu…nie x bermakna kerajaan dulu x berapa baik…tp kita sebagai manusia perlulah sentiasa berubah..jgn berada di takuk yg lama…bglah peluang kat kerajaan baru nie tunjukkan apa yg diaorg boleh buat…anyway…syg Malaysia mcm syg diri sendiri… ;)

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template