Free Image Hosting

Thursday, June 26, 2008

faizal tahir

i really fallin' in love wif this top male singer...the reason why???he got such a great talent...dia nie mcm2 leh wat...dah lah sore sedap...bakat wat lagu+lirik pun ada....dgn erti kata lain mmg sedap sgt lagu dia...for the new album..AKU.MUZIK.KAMU...i give ur 5 stars..best giler...lagu di sume bleh layan...terutama lagu yg ada dlm blog nie..tajuk dia aku punya kamu...lirik dia mmg best...touching....n really romantik...bg sy lah...n pada sapa2 yg x suke faizal..this time to all of u listen to the song...jgnlah sbb silap dia dulu...smpi skrg xleh maafkan.:d nway faizal..all the best! xoxo..luv ya...

the lyrics:

Saat kau tersenyum
Saat itu kau memberi
Saat ku rasa bahgia

Selama ku tersenyum
Selama itu ku memberi
Selama yang kamu di sini

Namun ku bicara hanya pada
Bulan dan suria tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta

Dan kamu hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milikmu
Takkan pernah lelahku menunggu
Hingga aku punya kamu

Sesaat aku tiada
Saat itu yang ku rasa
Saat hidupku terlena

Selama yang kau ada
Selama itu ku rasa
Selama hidupku bahagia

Namun ku bicara hanya pada
Bulan dan suria tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta

Dan kamu hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milik mu
Takkan pernah lelahku menunggu
Hingga aku punya kamu

Selama yang pernah
Ku merasa belum ada rasa yang ku rasa ini
Fahamilah cinta ku lebih dari cinta
Tiada mungkin akukan teruja
Andai bukan kamu yang dihadapanku
Bisaku buktikan pada kamu

Yang kamu hanyalah satu
Dan tak pernah lelah ku menunggumu
Hingga aku punya kamu
Selamanya
Aku milikmu
Takkan pernah lelah ku menunggu
Hingga punya kamu

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template