Free Image Hosting

Thursday, August 14, 2008

salam....rasanya dah lama sangat x memblogging nie...adoi..penat rasanya hari nie...for ur info.. today was my 1st day as a'relief' teacher @ smk cheras jln yaakob latiff... ya allah...tuhan je yg tau perangai bdk2 tu mcm mana....dahlah kena ngajar kelas bwh...adoi...mmg mencabar giler ngajr bebdk 2..mana xnyer...baru hari 1st dah kena buli...waaaaaaaaaaa...penat giler...tp serius ckp..tahniah pada cikgu2 yg dapat ngajar bdk2 yg perangai dia..ya ampunnnnn....skrg barulah aku dpt rasakan bhw jd cikgu tu bkn keje yg senang...huhuhuh...btw, fot ur in fo 2...aku dptlah ngajar subject english n math for F1&F2...adoi!!!!payah giler nak ajar bdk2 tu....nasib lagi sehari cuti sekolah...so wat sesi kenal mengenal jelah...hehehehe...tp esk nak kena ajar math F2...ya allah nooooo ideaaaaaa...please help me!!!!
selain start mengajar hari nie...tis week aku dah memulakan diet yg sempurna...heheheh...dgn erti kata lain mknan ku dah terkawal...skrg nie..tgh minum-minuman yg membuang fully toksin dlm badan nie...JUVANEX...sgtttttt sedt (uweeeekkkkkk), then saparan of course lah my NESTLÉ Fitnesse & Fruit.....tghari mmg x mkn...mlm mkn ler apa yg ada...hehehehe....tp setakat nie xdelah berubah sgt pun..tp x taulah kalu dah penat ngadapbebdk yg nakal tu x taulah...boleh jd kurus kering dibuatnyer..(kunun2) hehehe....oklah...nak wat revision nie...esk nak ngajar lg...sooo cont esk for the next story-mory... :D bye2...xoxoxo

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template