Free Image Hosting

Tuesday, September 9, 2008

List-To-Do

adoi....penat+tension+penat...(berapa byk penat da... :D) bila dah masuk minggu kedua nie... :P barulah sekarang nie terasa betapa sshnyer seorg pensyarah nak ngajar bebdk....huhuhuhu barulah sekarang aku rasa dulu aku nie student yanggggg terlampaaaaauuuuuu dgrrrrr kata(*bluek)....so skrg nie mmg rutin harian aku dah berubah...dr tgk tb selalu..bertukar jadi hantu komputer...internet..ayak kalu xde internet gelap dunia(letrik pun kena ada...kalu x xde lah internet...hahahah) dah2 melalut already...here some list that i need to do before my student mid term break nxt week....huhuhuh ajar negro2 nie byk kenah dia...nak itulah inilah..belum masuk yg nak no phonelah...nak kenallah..nak ngoratlah...mcm2...tensen tul!hari nie pulak ada sesi photography..waktu tgh ngajar jurukamera msk kelas nak snap bebrp gamba...so aku pun allowlah diaorg wat keje...then after that i continue my class...dah ar penat hari nie tetiba diaorg boleh wat noheng jer...rasa mcm nak kasik penyepak jer...huhuhuh..nasiblah ada sorang dua yg pay attention...kalu x mmg kena ar bebdk tu....huhuhhuh....eh!ter-emo lak...heheheheh...here the list what should i do during this whole week :((

  1. Prepare notes for : Computer Application in Business & Finance (CABF)
  2. Prepare notes for : Computer Fundamental (CF)
  3. Prepare notes for : Internet Security Development (ISD)
  4. Prepare notes for : Principle Programming (PP)
  5. Beli tiket balik raya (x tau ada lg ke x...)
  6. FItness First!!!hehehehe (*done):minimo_41:

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template