Free Image Hosting

Thursday, October 16, 2008

bestest news ever...

:head_09:


haish!rajin betul aku hari nie nak berblog..pg td dah 1 post...nie petang 1 lg post...post yg


:head_05:

sggggtttt istimewa..

tepat jam 2.30 td dpt 'miscall' dr my mum mdm sharifah faridah bt syed muhammad.. aish!pandainyer dia miscall anak dia skrg nie...masa belajar dulu anak dia yg selalu miscall dia...adil2...hahaha..nway...aku pun callah balik...tetiba mak aku angkat tpon terus wish TAHNIAH..:phonehappy:aku mcm blur..apasal???dpt smbg blajar ke??kalu ye..yippeeeee.tp bkn...aku dpt pggln temuduga untuk jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan DG41...waaaaaaaaaaaaaa akhirnya dpt gak aku pggln interview kerajaan...hehehe..baru dpt interview dah xcited nak mampus..td seriously...within this week this is the bestest news that i ever heard....so 30hbOktober2008 aku kena g putrajaya untuk temuduga...to all my friends...wish me luck and all the best...k smpi sini dulu...nak g ngajar student guna joomla...

4 comments:

  1. congrats Wan... Rezeki ko laa tuh.. Gud Luck kay... Insyaallah dapat tu nanti... :)

    ReplyDelete
  2. wan..dg41 ke dh41 ek..??huwaaa..nak jugak..tak dapat pun interview..
    anyway..gud luck..do the best..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. hahahah...silap..:D
    DH41....hahahah...xpe..nanti kot..

    thx zai..insyallah wan akn buat yg terrrrrbaikkkkk :)

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template