Free Image Hosting

Wednesday, December 24, 2008

S H O P P I N G

smlm past keje terus g jmpa aunty kat sogo abislah fitness kali nie x pg lg...aunty tggu sana sbb dia nak ajak g shopping:pingu_21:..dia ar..ada ke g kursus kena pki bj warna merah..so jenuhlah memusing carik baju warna merah...adoi..xjmpa!!!last2 wan yg beli handbag untuk hantaran... hehehehe...wan dah mula membeli akhirnya...:pingu_18:.past tu g mkn nasi kerabu kat kg baru!!!waaa sgt sedap...lama x mkn nasik kerabu..yum2:pingu_30:mcm biasalah mkck2 ku yg belanja...hahahaha...past je mkn terus blk ke salak selatan...rehat sementara nak tggu kul 11 nak g downton!!!hahahaha gilos tul!lbh krg jam 11mlm gerak dr umah g downtown..kununya nak carik baju MERAH ar..last2 xde jgk!!! tensen dan membuang masa jer...huhuhuhu...so dgn perasaan sedih blklah maksu ku..hahaha padan muka...:P. so esk sempena cuti umum...aunty ajak g kelah...best2...update later..bye2

3 comments:

  1. ...wan dah mula membeli akhirnya...
    hehe..
    tulisannya dikecikkan, tapi tang tu la yang paling nyata sekali ayatnya..
    ahaks..
    maap ye..suke benor menyebok..

    ReplyDelete
  2. iza:hahahaha...xpe2...suke bila dinyibukkan...hahaha

    ReplyDelete
  3. kaler merah?
    nape merah?
    menarik!
    happy new year anyway!

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template