Free Image Hosting

Tuesday, April 28, 2009

MAJLIS


Cuba tgk ticker kat atas nie…waawawa lg 1w 3d majlis itu akan berlangsung…ini bermakna lg 10hari dari hari ni…sgtlah semak perut,otak,kehidupan, penampilan and segala2nya semak…risau..menggigil satu badah…wah! Sgt takut cik wan skrg..fobia unt bertukar status dr cik kpd puan..waaaaa…dkt2 majlis nie mcm2 bermain kat kepala nie..mana xnyer..semua diserahkan bulat2 kat myFamily..mak tlg anak mak nie nervous lain mcm…isk!percaya pada family anda..mereka bisa uruskan semuanya…hehehehe.. tp smlm wan dpt berita yg sgh dukacita!sgt dukacita!aunty yg janji nak wat pelamin wan..x jd nak wat sbb dia gaduh ngan adik dia!!!wth!dia yg gaduh wan yg kena!huhuhu..nsblah akak bridal wan tu dia dpt backup… wawawawa…alhamdulillah…2lah org soh amik pakej pelamin kat dia xmo..nak gak amik kat aunty tu..padan muka wan!dush2!tumbuk sikit!soo kes pelamin dah selesai cuma tis weekend nak kena g tgk kat butik dia pilih mana pelamin yg nak..adohai..nsiblah x minggu dpn yang timbul masalah nie…n for ur info..baju sanding n baju akad wan dah siap!!!yey! so nie dia sikit jer wan tnjk baju yg wan bakal pki… hehehehe

4 comments:

  1. wishing you a wonderful life together & happy wedding in advance ;)

    ReplyDelete
  2. waduh..waduh..
    nikmati zaman bujang sepuas2nya yek wan.. =)

    ReplyDelete
  3. Salam,
    Wan, maaf ye Zira x dpt hadir majlis Wan nanti...Zira g umrah dgn famili....semoga bahagia n kekal hingga ke akhir hayat... (^_^)

    ReplyDelete
  4. waduh...waduh.. dekat sungguh dah tu wan.. elek yer... jgn berdebar2 sgt... kang wan plak yg g salam tok kadi akad nikah... hehehehe

    (ckp kt org..aku pun sama, gabra sebenarnya nih...)

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template