Free Image Hosting

Thursday, May 28, 2009

3 weeks

assalamualaikum n salam sejahtera semua...:) diam x diam dah 3 minggu me n en.Hubby jd husband n wife..walaupun xdelah rasa sgt sbb kami dok separate tp alhamdulillah..setkt nie xde apa lg masalah...ya allah jauhkanlah kami dari masalah yg berat2... n wan rasa dah tiba masanya wan ceritakan pasal mjls yg berlangsung ari tu...tp kalu u all nak tgk dulu gambo apa yg ada setakat nie yg ada dlm kamera wan jer yg di upload u all bleh g kat sini WAN&HAKIM sblm wan mulakan cerita...wan nak ucapkan terima kasih kepada yg sudi dtg majlis wan hari tu...thx a lot...

3 comments:

  1. selamat pengantin baru...

    moga kebahagian akan kekal hingga ke akhir hayat....

    ReplyDelete
  2. congrats again wan..
    haaiihh.. cptnya masa berlalu kan? br jer rasanya wan kawen.. dh 3mgu da... ;)

    ReplyDelete
  3. dot : thx dot..:) aminnnn nanti wan amik ek award@tag yg dah basi unt wan tu kat blog awak..:D

    zai : thx zai..a'ah rasa mcm kejap jer..nanti zai plk lps nie :D

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template