Free Image Hosting

Sunday, July 19, 2009

TAG

bosan..masa rehat malas nak keluar..so bkk2 blog kawan..then jmpa tag nie dr blog kien..so..disbbkan xde keje n dia tag semua member yg berpasangan..wan pun jwblah tag nie..:D


1. Tempat pertemuan anda dan suami untuk pertama kalinya.

hurm..a bit kelakar..1st meet n mata bertentang mata masa dlm bus..ya..bus dr super kinta nak ke pekan razaki. dalam hati mintak2 dia duk seblh awek kat belakang wan..rupa2nya dia dok seblh wan :D

2. Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan.
baik...mula2 ingat mcm belagak..tp baik..mmg dia sgtlah baik..pendiam..ya..pendiam mcm saya..hehehe..dan masa 1st jmpa..dia dah tnjk sifat bebdk dia..iaitu tgk citer kartun..kalu x silap citer TOY STORY .

3. Tempat "dating" di mana dia meluahkan perasaan pada anda..
kat padang polo..hahaha siap kasik cincin emas...emas tau..bkn perak...heheheh...tp cincin tu dah M.I.A

4. Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
1st jmpa - 15-DEC-1999
Declare - 19-MAC-2000
Tunang - 19-APR-2008
Nikah - 08-MEI-2009
dan terus bercinta sampai hari nie...dah 9 TAHUN 7 BULAN
p/s: org ckp sy terlalu setia x tgk org lain..walaupun dah smpi ke johor belajarnya...heheheh

5. Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
Waktu wat tag nie...usia perkahwinan baru 2 BULAN 1 MINGGU 5 HARI

6. Kejutan yang dia pernah buat pada anda.
byk sgt....n smpi sekarang masih penuh dgn kejutan...:) tp first kejutan masa dia bg cincin masa meluahkan perasaan...

7. Perancangan anda dan dia dalam rumahtangga.
1- Membentuk keluarga yang sebahagia mungkin
2- en.Hubby dia harap dpt baby awal...sbb umur dia dah tua..hahaha(me too nak baby cepat..satu pun jadi..hehehe)
3- Membuat harta sebyk mgkn

8. Bagaimana dia melayani kerenah anak2?
nanti akan di jawb kemudian...:D

9. Hubungan suami dengan keluarga sebelah anda.
alhamdulillah....alhamdulillah...sgt2...boleh geng....heheheeheh

.::LOVE is in the air::.

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template