Free Image Hosting

Wednesday, August 26, 2009

keputusan...

akhirnya..setelah bersusah2 memproses permohonan biasiswa pelajaran tajaan JPA..hari yang dinanti2 telah tiba...SEMUA PELAJAR YANG MEMOHON BOLEH MELIHAT KEPUTUSAN DI http://esilav2.jpa.gov.my tahniah kepada yang berjaya..yang x berjaya..cubalah buat rayuan..mana tau kot2 dpt..:D

nie nak citer sikit pada sesapa yg meminjam@menjadi penjamin kpd peminnjam...harap peminjam dptlah wat byrn..sian penjamin2 anda...ada antara mereka yang dulu jd penjamin org yang telah di blacklist oleh JPA..then bila smpi masa anak dia nak mintak scholar...semak2..jgn ingat kami x semak..;) parents dia pernah menjamin org...huhuhuhu...terus x dpt scholar..sian kan???kepada peminjam2 tegar diluar sana..buat2lah byr pinjaman tu...

akhir kata..wan pun baru start byr pinjaman...hehehehehe

.::LOVE is in the air::.

6 comments:

  1. ekeke.. samala! hahah.. takut nanti bile nak terbag gi bali bulan 2 nanti, kene tahan lak..hehe..

    ReplyDelete
  2. salam.saya nk tanya.
    sy xdpt jpa.nak buat rayuan tp xpasti nak tulis apa.
    ape ciri2 rayuan yg ok yep??
    timeseh!

    ReplyDelete
  3. Quiyah : hahahaha samalah....wan pun dok byr sbb nak keluar..kalu x..smpi pengsan org ptptn hntr surat pun wat x byr...hahahaha

    nurul : ayak!soalan dasat nie...huhuhu..x pastilah dik...mcm2 ayat2 'cinta' ada bila wat rayuan nie..hehehe..yg pasti bglah reason yg tersgt kukuh n pastikan adik pny kelayakan tu mmg ikut mcm jpa nak..;) GOOD LUCK!

    ReplyDelete
  4. kak wan, tqah pun dpt biasiswa jpa ni..dapat masa thn lepas, kena buat rayuan..mgkin kak wan jgk yg pilihnya..hehe..terima kasih.. ;)

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template