Free Image Hosting

Friday, July 9, 2010

DAMIA turn 1 month


Hari ni Alhamdulillah DAMIA sudah menjangkau umur 1 bulan…mkn hari mkn tembom mama tgk..hari2 makin sayang..

Alhamdulillah..dlm usia 1 bln nie DAMIA xde sakit apa2 lg…n sgt kuat minum susu…sian DAMIA mama kurang susu..smpi mama terpaksa cmprkan DAMIA dgn susu formula sgt sedih tau…:(

Dalam usia baru 1 bulan..DAMIA dah pandai senyum…ketawa kadang2..nak pusing badan sendiri..tu yg smpi tersembam hari tu..hahaha nasib mama perasan..n yg plg penting DAMIA dah ada masa2 dia unt bangun minum susu..tp bila dah bgn..n nak tido balik kena dodoi…sgtlah manja sekarang nie..tp xpe..mama syg sgt kat DAMIA..papa pun syg DAMIA..xoxo

Pesanan mama sempena DAMIA berumur 1 bln nie…mama harap DAMIA sentiasa sihat…

p/s:mcmanalah nanti kalau kena tinggalkan DAMIA kat ipoh bila mama dah start keje nanti…huhuhu

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template