Free Image Hosting

Wednesday, October 13, 2010

Majlis Akikah

Alhamdulillah..semuanya berjalan dgn baik…tggl 18 September 2010 bersamaan 09 Syawal 1431h telah berjalan majlis yg cukup meriah unt DAMIA..mia…mama sggp wat apa saja unt mia..semua persiapan wan lakukan sendiri..rasa sgt2lah berbaloi..rasa happy sgt tgk semuanya berjalan baik..jam 10pg..marhaban dimulakan..alhamdulillah DAMIA behave dgn baik sekali..mula2 kami semua ingat dia xmo duk dlm buai..tup2..elok jer dia duduk dlm buai cantik yg disewa oleh opah dia…sayang mak..mia syg opah…:) tentatif majlis hari tu :

8.00 pg : DAMIA dah bgn..happy sgt dia hari tu..x byk ragam…

8.30 pg : mama mandikan DAMIA…mcm biasa..mama pun basah sekali…

9.00 pg : DAMIA n mama sudah siap cantik..hahahahah

10.00 pg : marhaban dimulakan…DAMIA lepak baik punya dlm buai tu…spt gambo di bwh…

11.00 pg – 2.00 tghari : tetamu makan2….

Alhamdulillah DAMIA berada dlm keadaan yg baik..tp jeng2….tepat jam 12tghari..gamaknyer dah panas..n lapar..n basah popo..dia amuk!!!!ya dia amuk….apa lg,,terus wan bkk gown dia…n tggl suar jer..hahahahah terus jd comot…:D lps tu mandikan dia..n tukar baju…terus bg susu 4oz..amik ko!hahaha..nway…semua ckp DAMIA comel…of course ar comel..tgk ar mama dia…geeeeeeeeeeeeeeeeeeee……seterusnya tgk ar gambo2 di bawah…:D



p/s:nak tgk lg...klik sini Majlis Akikah Wan Nur Damia Qistina 18092010


.::LOVE is in the air::.

0 comments:

Post a Comment

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template