Free Image Hosting

Monday, January 10, 2011

7month DAMIA


Rasanya baru kelmarin disahkan mengandung...n smlm baru bersalin..hahhaah damia membesar begitu cpt rasanya...10012011 damia sudah menjangkau umur 7bln..alhamdulillah..damia membesar dgn sihat..insyallah setakat nie xde apa2 sbrg masalah..yg bermasalahnya mama dia..sbb sgt rindu dgn damia..damia sgt suka bermain..harap dgn bermain minda dia akan berkembang dgn baik..harap dgn diberikan nama yg baik2..damia dpt membawa maksud nama tersebut dgn baik :) mama dan papa sayang sgt damia..

Tadi call mak di ipoh..tny pasal damia..heheheh dia tgh tgk kartun kiteretsu...mesti tomei!sbb hari tu masa wan psg upin ipin dia suka sgt tgk!!!!heheheh..n now damia dah gain 7kg++ alhamdulillah..sbb last month dia berat x cukup...huhuhuu....

Last...damia mama papa sayang WAN NUR DAMIA QISTINA dgn sepenuh jiwa!


.::LOVE is in the air::.

4 comments:

  1. happy 7 month to Damia.... cepat2 beso ye, bleh main ngn kak Piya.. kak piya tu pn tgh nakal beno, xlarat nk handle.. hari2 sebut 'cepatla piya jalan, xlarat dh ni nk dukung'.. huhuh

    ReplyDelete
  2. mie:hahahahahahhaha alhamdulillah..tulah pasal..aku pun harap cpt2lah damia lehjln..tp nasib dia nak jgklah duk dlm stroller@seat dia bila aku kasik..kalu x jenuh jgk!wakakakaka

    ReplyDelete
  3. hoy 7mth bday damia.. Sekejap je masa berlalu dan 7bulan daa anak wan.. rasa mcm br je dgr berita wan beranak nih.. hehehe...
    btw.. kish kish muah muah kat baby damia... ;)

    ReplyDelete
  4. zai:hahahah tulah pasal..wan pun rasa sekejap jer..huhuhu kakak zehra pun dah besar!!!:D

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template