Free Image Hosting

Sunday, February 6, 2011

DAMIA makan buah

yey!sonok oooo tgk anak dah makin besar n suka makan nie...hahahha tp xmo obes ok!hahaah..baru2 nie wan saje je gatal2 g online shop unt barang2 baby...heheheh smbl2 menggoogle...tetiba ada nmpk satu benda yg menarik kat satu blog nie...dok google pny google adalah satu online shop nie menjual benda alah nie...nmpk comel jer benda nie...so wan pun order...mmg pantas..2 hari jer dah smpi..dia ada gak outlet kat kajang kalu x silaplah..tp sbb wan nie malas nak g amik sendiri..so dia poslah...hari isnin hari tu sampai ofis..yer..guna alamat ofis ok...hahahaha...smpi jer terus bkk..ooo kecik jer bendanhya...tp harga oklah bg brand dia... heheheh..n balik jer hari tu unt raya cina..terus mintak opah si tomei nie pisang nak kasik test.. dia makan abis...tp tu x smpt nak amik pic..so smlm dia mkn buah orange pulak...habis jgk ok!sedap jer!!!hehehehe bagus2 makan buah nanti perut sihat....hehehhehe yeke?n kali nie amiklah beberapa picca dia mamam buah dgn menggunakan MUNCHKIN:FRESH FOOD FEEDER...yang dibeli di sini...lps nie nak bg mkn buah paberet mama!!!strawberry!!hahahahha...

makan dgn rakus smbl dok golek2 ngan mainan dia

ya!!!dia suka wat mata mcm nie!!sgt takut mama ok!!!huhuhuhu



Photobucket

4 comments:

  1. uuu sedap ya mia makan.. kena beli gak nih..;)

    ReplyDelete
  2. hahhahaha tulah pasal...wan pun saje je beli..sbb nak bg dia start mkn buah..tup2 dia suka mkn guna nie!!!heheheh

    ReplyDelete
  3. darwisy pun dah makan...tp tak byk la..huhu..

    ReplyDelete
  4. bagus2...xkan ko nak bg dia mkn byk mcm ko kot!!!hahahahah

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template