Free Image Hosting

Wednesday, February 9, 2011

she's turn 8 month today!!!!

Dah 8 bulan WAN NUR DAMIA QISTINA..rasa mcm baru jer bersalin…kurus pun x sempat lg…hehehehe mmg ssh nak kurus..admit jelah..:p Alhamdulillah..dlm tempoh 8 bln nie..damia membesar dgn sihat..thx to opah n tok wan yg menjaga damia di kampong… huhuhu maaf mama n papa x dpt nak jg lagi damia sepenuhnya..tp mama n papa cuba sedaya upaya unt blk every weekend.. n Alhamdulillah..setakat nie misi berjaya..n insyallah papa pun dah mintak tukar ke putrajaya..so nanti damia leh duduk dgn mama n papa…:D

Dalam tempoh 8 bln nie DAMIA sgt pandai :

  1. Nmpk jer org ‘tala’ kamera kat dia..terus sengih n buat aksi…hehehehe
  2. Mengamuk bila org melarang dia dari buat benda yg dia suka!
  3. Baca buku actually makan buku....hahahah
  4. Mengomel…ala2 mengadu bila mama n papa tpon opah..hihihi
  5. Bergolek2..ya..dia dah jadi penyapu + pengemop lantai opah yg berjaya!!!hahahaha
  6. Berusaha unt merangkak...usaha tgga kejayaan ye sayang..xpe lambat..:)
  7. X sakit bila kena benda2 keras..huh!super..power!!!mama n papa yg panic..dia..diam..past tu ketawa..aish!
  8. Suka main hanger!adus..nie mmg xleh blah!
  9. Tarik kain2 yg telah dilipat oleh opah dia…hahahahahah
  10. Makan buah!suka2…
  11. Tgk iklan…mmg suka gila..terutama iklan..ayuh kawan jaga kesihatan..panduan kesihatan lifebuoy!hahaha
  12. Mula ‘merabat’ perabot2 opah…n masuk bawah kerusi..suka sgt dia..mcm satu nikmat!hahahaha

Dll…byk sgt…x ingat dah yang plg penting!!!!DAMIA INGAT MAMA n PAPA DIA!!!! :d

WE LOVE U WAN NUR DAMIA QISTINA

HAPPY 8th MONTH!!!



Photobucket

4 comments:

  1. seronok tgk perkembangan mia... lebih kurang pia.. semakin hari semakin banyak keletah / telatah yang baru diorg belajar... bab mkn buku tu mmg xleh handle la... abis sume majalah kete atok die kunyah..
    btw.. happy 8th month damia!!!

    ReplyDelete
  2. cik easy:cik esy jgk!! :D cpt abis belajar ye..:)

    mie:hahahah tulah..aish!cpt betul!

    ReplyDelete
  3. seronok nya dpt layan keranah anak :)

    ReplyDelete

 

LOVE is in the air Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template